HPA Awards Logo

De ColorEdge PROMINENCE CG3146 is de eerste HDR-referentiemonitor ter wereld met een ingebouwde kalibratiesensor. Joachim Zell, voorzitter van het Engineering Committee van de HPA, feliciteert de fabrikant: “Als voorzitter van het HPA Engineering Committee heb ik in 2020 zelf geen stem uitgebracht, maar als Workflow Designer & Imaging Expert kon ik het natuurlijk niet laten om de EIZO-monitor onder de loep te nemen. Ik heb hem zelf op verschillende manieren getest. De kleurruimte en de nauwkeurigheid van de kleurtooncurve zijn al direct bij het eerste inschakelen verbluffend. De zelfkalibratie bij het omschakelen tussen verschillende kleurruimtes of bij de herkalibratie zorgde ervoor dat alle metingen die ik met een meetapparaat van 20.000 dollar heb uitgevoerd, altijd binnen de gewenste grenswaarden uitkwamen. Onafhankelijk van mijn persoonlijke resultaten, die ik natuurlijk niet met de jury van de HPA Award heb gedeeld, vind ik het mooi dat EIZO ook onze professionele vakjury heeft kunnen overtuigen om zo de HPA Engineering Award van 2020 te winnen.”

Over de Hollywood Professional Association

De HPA is een vereniging die zich inzet voor erkenning, opleiding en onderlinge verbinding van bedrijven en individuele leden. De vereniging biedt creatieve en technische vakkennis, ondersteuning en tools en infrastructuur voor professionele contentproductie, sales en opslag in de media- en entertainmentbranche.
Met onze drie pijlers van community, kennisuitwisseling en erkenning stimuleert de Hollywood Professional Association (HPA) de kunsten, de wetenschap en het bedrijf van de media- en entertainmentbranche.